2009-12-13

200

something is wong with this town. fy fan, jävla fitthora vad jag hatar london transport, 205 existerar inte. nästa gång jag ser den där jävla bussen blir det misshandel något så fruktansvärt, jag är så arg!!!!!!

efter 1h väntan blev det två bussbyten och en promenad på ca 30 min. jag jobbar för fan kl 9.30! det är inte rättvist

AGNES

Inga kommentarer: