okej tillbaka efter en tid av frånvaro. beror bla på sverigevisit, därefter ingen dator och allmänt dåliga dagar.
men nu är det lördag och jag ska sy en kjol (hade jag tänkt) läsa bok och ev fika en lussekatt. ja så händelserika lördagar kan man ha då man är ledig. fan böjar känna mig som en gammal tant. men jag ser fram emot denna dag, som dessvärre började lite för sent för min egen smak, igen! men det är helt mitt eget fel och jag hade en trevlig kväll igår, så de får va.
lite uppdatering av vad som pågår, slash, har hänt, slash ev kommer ske...
sverigebesök= trevligt, oerhört trevligt men gick alldeles för fort
tillbaka i london började bra men efter några dagar upprepas mönster som jag inte tycker om. människor gör mig besviken ytterligare en, två, tre... ja vi kan fortsätta i en oändlighet, gånger.
men har hunnit med warehouse party i hackney=klappa katt
måndag var nog den sämsta dagen detta året, inget hände, inget spec alls, hatade bara livet, ville dö, åka hem och sen dö.
tisdag kom jag ikapp mig själv... eeee, jag tog mig uppåt tror jag
därefter hade jag en sockerdag och bakade lussekatter :) i torsdags glömde jag en banan på tesco och satt i tårar på tunnelbanan då jag insåg detta, tror det kan ha något att göra med sockerfall från dagen före. igår köpte jag en banan och åt. sen va jag på vinkväll hos fran. efter en flaska vandrade jag hem full i tankar och fattade en hel del beslut med mig själv som tycktes mycket bra och kloka, har dock glömt bort de flesta idag. så här sitter jag nu efter lite kaffe och pumpernickelbröd och gör väldigt lite.
nä, det blir lite mer kaffe, lite bok och därefter ta tag i tygbiten.
aaaaaaand: jenny och ellis kommer på fredag :) jag är ledig lör, sön, mån :)) sen är det typ jul... kul :/
AGNES
2009-12-12
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar