Trodde att vi skulle vandra skogen runt i timmar och ändå bara komma hem med en gles jävel men Ronny hade researchat och visste exakt var det fanns en gran perfekt för Emelie, och en för mig. Imponerande och rörande. Imorgon måste jag köpa fler julgranskulor och en ny ljusslinga. Och kanske ännu en julklapp. Ingen till mig själv dock, de får vänta till helgen. Den underbara helgen.
JENNY
2009-12-15
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar