Hoppade över årets sista föreläsning för att kunna sova åtminstone en natt på mer än 5 timmar innan London. Agnes, Amy, Lauren, Stéph, Bruno, Luke, Tom, Gary, Alfie, Helen, Asa, Joe, Tony, Ali, Dom, Gina, Issy, Fliss osv osv osv, ska bli så otroligt jävla kul att träffa alla igen. Hells yeah.
Dead Prez till Hässleholm är ju himla gött, men förutom det och Alkberg är Siestas bokningar hittills sååå jääävla tråkigaaa och förutsägbaraaa. Kom igen.
JENNY
2009-12-18
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
men mög. jag vill också till london.
OVANLIGT! alkberg är ju knappast mer spännande än bbq dock!!!
Skicka en kommentar