2009-12-14

CHEERS

Slog på TV4s text-tv och kunde på förstasidan se "Det blir en vit jul i hela landet". Tryckte in sidan 113 fort som fan och kunde under denna rubrik läsa följande,

"- Julen blir vit från Stockholm och norrut, det lovar jag, säger Ulrika Andersson, meteorolog på TV4."

EEEH men tack då bitches?!

JENNY

Inga kommentarer: