Slog på TV4s text-tv och kunde på förstasidan se "Det blir en vit jul i hela landet". Tryckte in sidan 113 fort som fan och kunde under denna rubrik läsa följande,
"- Julen blir vit från Stockholm och norrut, det lovar jag, säger Ulrika Andersson, meteorolog på TV4."
EEEH men tack då bitches?!
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar