2009-12-18

ONE-TWO ONE-TWO

Hoppade över årets sista föreläsning för att kunna sova åtminstone en natt på mer än 5 timmar innan London. Agnes, Amy, Lauren, Stéph, Bruno, Luke, Tom, Gary, Alfie, Helen, Asa, Joe, Tony, Ali, Dom, Gina, Issy, Fliss osv osv osv, ska bli så otroligt jävla kul att träffa alla igen. Hells yeah.

Dead Prez till Hässleholm är ju himla gött, men förutom det och Alkberg är Siestas bokningar hittills sååå jääävla tråkigaaa och förutsägbaraaa. Kom igen.

JENNY

2 kommentarer:

ylwa sa...

men mög. jag vill också till london.

Anonym sa...

OVANLIGT! alkberg är ju knappast mer spännande än bbq dock!!!