min flygbiljett är helbokad så jag landar i köpenhamn kl 10 den 26 nov, woopwoop!!!
hur va inflyttningsfesten jen????
blir inget bullbak idag heller för jästen har hunnit bli för gammal och scandinavian är stängd på sön.
AGNES
Agnes och Jenny svamlar om livet i allmänhet
AGNES
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar