2009-10-25

älskade söndag

så, nu har jag hunnit med ett par sjukdagar. 2 om jag ska vara exakt. en fruktansvärd på jobbet och en deg hemmalördag. den ville som sagt inte hålla i sig så länge så jag mår redan lite bättre, har skaffat skype och ska till whitechapel gallery later on :)

min flygbiljett är helbokad så jag landar i köpenhamn kl 10 den 26 nov, woopwoop!!!

hur va inflyttningsfesten jen????

blir inget bullbak idag heller för jästen har hunnit bli för gammal och scandinavian är stängd på sön.

AGNES

Inga kommentarer: