Olika kombinationer av umgänge idag:
Frida
Alma & Frida
Alma, Frida & Cilia
Cilia & Frida
Cilia, Frida & Emelie
Elinor
Jag har köpt gott grönt lösviktste, tack gud, och bakat muffins.På lördag har jag fest, jag har gjort sockerlag till mojitos, satt upp lapp i trapphuset, satt upp drinklappar på kylskåpet, lagt is i frysen och försökt göra spellista. Innan idag var jag väldigt nära att ställa in skiten men det verkar bli av. Vore roligt om peppen kunde infinna sig mer än två minuter i taget. Precis som det vore roligt att få andas ordentligt, men allt går inte att få.
Om 5 veckor kommer du hit Agnes, älskade Agnes. Då ska vi prata strunt. Jag kan knappt vänta.
Den närmsta månaden har jag 4 viktiga deadlines. Först för recensioner (Groove) och reseskildring (skolan), sen för tusen dikter (skolan, panik) och sist årslista (Groove). Jag ska precis som förra året lista 10 skivor, 5 låtar och 3 spelningar. Det kommer inte gå. Det här året har jag knappt lyssnat på ny musik alls. Har lekt med tanken att lista Beatlesremasters, får se hur jag gör.
Imorgon ska jag till Röke och leta efter min Doisneau-plansch som är spårlöst försvunnen. Jag minns att Tony rullade ihop den när jag packade och det fanns inget kvar i rummet när jag lämnade London, alltså måste den finnas någonstans. Men jag har ingen jävla aning om var. Ska även hämta lite krukor, "låna" ett par gardiner, kanske lappa mina joggingbyxor och försöka tömma mitt rum så gott det går, ta upp saker på vinden osv. Finns en chans att jag sover över, första gången jag tvingas sova på soffan.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar