jaddåjaddåjaddå.jag har funnit mitt nya hem.
har flyttat in, flyttat alla mina saker, varit på ikea 2 ggr på 2 dagar och gjort det hemtrevligt så gott jag kunnat. börjat sticka en vante. internet fixat såatteee jag återupptar bloggandet, fått upp mina speglar och videomsnat med jennööööö. jag trivs. trivs så himla bra. en liten vattenläcka som gör min vägg blöt och risk för mögel är det enda som stör. men det ska fixas på måndag, sägs det. antagligen måndag om 2 mån. vi får väl se.
jobbar och står i. ledig idag, vandrat runt som en campare, hämtat min toaster och kaffekokare, shoppat mat för 2 v, lagat mat för 3 dagar och bakat äppelpaj. de ni. ja så ser mitt liv ut för tillfället. vardagvardag, men de är inte helt fel. inte jättepepp på jobb imorrn, men de tyder väl bara på att allt är som det ska. ev öla med salma imorgon. i övrigt house warming party på lördag och leddig söndag. wooopwooop.
öööööööööööö, annars spenderar jag dagarna större delen vandrandes. dels jobb, i cirklar, men även vandringar med mål, såsom hem, hit eller dit. känns lite som att det är det enda jag gör; går alltså. intressant, javisst.
på måndag ska jag hämta min symaskin, får väl se hur påss mkt den kommer användas. troligtvis mest stå i ett hörn och samla damm och ta plats. men förhoppningsvis kommer det leda till att jag tillslut tar fram och använder den bara för att.
besök väntas i massor. milla kommer i mitten av november, avlöses av emelie och micke. därefter jennö och ellis :) strax innan jul ev samtidigt som erika. där imellan kommer antagligen cärru. tjoho!
annars inget nytt
AGNES
2009-10-14
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar