2009-10-20

warm up house party

ja då vart det ny vecka här i london.
helgen var fin. jobbade lördag men därefter var det husfest i vår nya lägenhet. jaddå!!!!!!!
våra grannar tyckte dock att vi var alldeles för högljudda och höll på alldeles för länge. vilket nog var alldeles sant, hög musik spelades till runt 9 på morgonen då den övergick till avslappnad trumpetspel. men inflyttningsfest har man bara en gång under sin vistelse på ett ställe. dessutom vart de lördag. men en liten utskällning av landlord fick vi och senare på söndag en till av vår granne. men vi ska skicka en ursäkt, skriven på ett harmoniskt kort, ev baka en kaka (fast de tror ja inte blir av, kakan alltså)
jag har glasskärvor under och i fötterna, lizie har brutit näsan och vi alla hade en lyckad husfest :)

idag har det varit en skitdag. kallt, piss på jobbet, seg i kroppen och ont i fötterna.

imorgon ska jag upp vid nio och baka scones till emilie och flatmates :)

AGNES

Inga kommentarer: