jo, jag fick en rundtur i jennys jättehem. det såg mycket fint ut trots att jag mest såg taket. saknar dig och vill se det på riktigt!!!!!!
tänkte lägga upp lite bilder på mitt hem när jag fått tummarna ur till att fota litta. och det kan nog ta ett litet tag eller två.
AGNES
2009-10-14
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar