2009-10-09

FREDAG

Livet går neråt, neråt, neråt. Det som finns här är fult och det fina är långt bort. Visst finns det ett fåtal undantag, men sammanfattningsvis; skit. Ser fram emot Flinns middag och min inflyttningsfest (har insett att det trots tillställningens lilla skala saknas sittplatser till alla, även om det ständigt skulle vara folk på balkongen) och veckan därpå när jag är ledig ledig ledig osv. Ser inte fram emot våren, det känns som att jag måste komma på en livsplan.

Jag har lånat 6 diktböcker, fast besluten vid att hitta en endaste dikt som får mig att känna något. Dikttjej kommer jag nog aldrig bli igen, jag fick min dos på högstadiet, men något inflytande har väl folket i kursen på mig, vare sig jag vill det eller inte.

Jag saknar Agnes, det blir så påtagligt att vi är på olika ställen när hon inte har internet. Fixa det för fan.

JENNY

Inga kommentarer: