2009-10-20

FÖR FAN

Vem sa åt Timo Räisänen att han kunde sjunga? Vem har någonsin uppmuntrat honom? Falsettbitarna på Don't let the devil ruin it all får mig att må ännu mer illa än vad jag redan gör. Trodde inte det gick.

JENNY

Inga kommentarer: