2009-10-27

SAFARI

Höstens fest ägde rum på andra våningen på nummer 10 i lördags och såg ut såhär:


Dagen efter vaknade jag inte bara med en väldigt hög promillehalt omringad av cheez ballz, utan även med två fullkomligt sinnessjuka blåmärken. Mörkt lilabruna, stora som hus och otroligt prickiga. Det gick ungefär 20 timmars klurande ("Vad fan har jag gjort!?!? För helvete, seriöst!!") innan Elinor insåg att jag måste ha blivit lite för exalterad för mitt eget bästa när vi lekte klapplekar. Att visa mina lår för hela världen har aldrig direkt varit en dröm men mina nya blåmärken är för sjuka för att inte förklaras närmre. Har därför använt mina paintskills (sprayburken) och det ser just nu alltså ut såhär:


Nästa fest kommer ha djur- eller Mexicotema.

JENNY

2 kommentarer:

Redlip sa...

jag vill komma på mexicotemat!!!
och du, hur känner du robin?

Redlip sa...

/Lina