2009-10-22

homecoming

okej, jag känner en oerhörd smärta. detta är resultatet av lyxig laxmiddag med avslutande b&j. fy faaaaaaan säger jag bara. gott som jag vet inte vad, men varför, jämt jämt jämt går det ner mer än vad man klarar av och varför kan man inte sluta äta förrän burken är helt tömd. till råga på detta hade amandine bakat en äppelkaka som såklart också var övergod. allt detta intogs under denna kväll i sällskap med stéph, walk the line and vin. ja så kan de gå på en helt vanlig onsdag mitt i veckan. tack för maten och de 1100 kcal i b&j. nu vankas en magknipsnatt och imorgon förstoppning. fast det beror nog snarare på sconesdagen jag hade igår.

iaf. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! holiday. woopwoop. svea rike står på tur. 26 nov, förhoppningsvis, 27, ev eftersom jag nog skrev fel på min holiday request intar jag svensk mark. stannar till den 30e. med detta hoppas jag på familjemys, söndagskonsert med lillnils, första advent, ost, lite snö och mycket jennö. iaf en sleep over eller två, en fest eller tre.

i övrigt trivs jag med tillvaron, känner att trippen kommer alldeles lagom i tid, dock är jag för tillfället helt pank och ska betala hyran innan löning och har i denna stund som sagt fruktansvärt ont i magen.

menneeeeh, detta har väl ingen dött av. eller kanske om man inte kunnat köpa mat, fast då kommer iaf magknipen gå över. jag har ju reserver som nog ska räcka till pay day, 8 dgr ska de nog kunna räcka.

fett ös pengalös. eller godnatt office rabatt. eller kanske hej då jag får skylla mig själv

AGNES

Inga kommentarer: