2009-10-12

MÅNDAG

- Tydligen är Jenny inte ett tjockisnamn.
- Det är det där jag kommer från.

Jag hatar alla positiva statusuppdateringar på Facebook. Skärp er och sluta skriva saker som "känner att veckan komma göra gott", "upp och hoppa" och alla annat med positiv ton och utropstecken. Vill ändra min status och be alla idioter dra åt helvete för att de inte förstår att den här veckan kommer bli skit precis som alla andra, den kommer inte alls göra gott.

Den här måndagen känns som söndag. Jag tror varje dag kommer kännas som söndag, för alltid. Jag vill äta våfflor och må bra men jag har inte råd att köpa något våffeljärn. Jag har inte råd att köpa mat eller dammsugare heller. Jag somnade 5 och vaknade 8.

JENNY