2009-11-08

DAYBREAK

Grannarna hade stor fest igår och var väldigt irriterande på en väldigt hög nivå, så jag övertalade Viktor att komma hit och hålla mig sällskap. Kalaset på andra sidan väggen avslutades runt 03.30 med att något par fyllebråkade - slängde saker, skrek och smällde i dörrar.

Har tack vare Joakim en smärre känsloexplosion på gång efter hans spotifylista med enbart låtar från 2001. Men är fortfarande obotligt trött och så fort jag tänker på allt jag har att ta tag i kryper jag ihop i ett hörn. Och dör.

JENNY

Inga kommentarer: