2009-11-05

KÄRA HOLGER

Farväl Falkenberg på tv. Det gör ont i hjärtat så bra den är. Jag älskar den, kanske mer än någon annan film i hela världen.
Åh. Det är allt jag kan säga.

Åh.

JENNY

Inga kommentarer: