2009-11-06

eeeeey babes

okejokej
bra dag, good nite. hopefully good sleep
party is on. men jag har druckit vin så jag lär, och hoppas, slockna. ev gör jag dom sällskap, ev inte. london är kallt. julbelysningen har tänts och jag är ledig imorgon!!! min kusin är på besök och jag tar ev en workshop course första helgen i december. dyrt men jag måste ta tag i mitt liv och göra något som jag vill göra.

jag i sällskap av vin säger godnatt

sleep tight

grattis lillnils, jag älskar dig och kommer och kramar dig om 3 veckor

jenny, jag saknar dig här

AGNES

Inga kommentarer: