2009-11-25

LEMSIP

Imorgon kommer du hit Agnes!!!!!!!!!!!

Är så in i helvetes förkyld. Har gett det två dagar då jag bara låtit det lugna ner sig, men inget har förändrats. Så nu är det krig, nu ska jag motarbeta skiten. Det kommer bli en hård helg, och det börjar redan imorgon med musikquiz och öl. Och herregud, fick för några timmar sen reda på att Bruno nog kommer tillbaks till London om bara någon vecka! Har inte träffat honom sen innan nyår. Äntligen!

JENNY

Inga kommentarer: