50 pund från en räddare i nöden och jag överlever, hur bra är inte de??!!!
holiday för hela slanten agnes. woopwoop. träffade upp emilie för billiga drinks på en myspub vid hackney road, vidare till the goeorge, världens skönaste gayklubb. och det är bara början :)
imorgon väntar frullekaffe med steph efter hon kapat håret. därefter harrods (he) för inhandling av en födelsedagspresent. efter det blire förhoppningsvis matiné bio och därefter möte med landlord om han vill dyka upp och måla ihjäl mina väggar.
sist men inte minst blir det en busstur till stansted följt avv flyg och tåg till hemmahemma!!!! jaddå, ska bli så väldigt väldigt skönt med inslag av mexico och jul, tjohooo!!!
AGNES
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar