2009-11-11

GRRRROVE

Tog alltså sprutan som ska rädda mig från influensan igår, och har mått S K I T sen dess. Kommer missa skolan ofrivilligt för första gången, och därmed inte få någon respons på min "poesi" som jag lyckades skriva ihop. Kanske lika bra när jag tänker efter.

Göteborg från imorgon till söndag. Äntligen får jag träffa två av mina finaste flickor igen. Kanske samlar jag mod till mig och går på Grooves releasefest på fredag. Kanske. På lördag är det bestämt stor finfest hos Erika i alla fall. Jag ska ha handskar.

JENNY

Inga kommentarer: