2009-11-07

NOVEMBER

Vaknade upp och insåg att näe, jag vaknar inte lycklig idag heller. Jag har läst 1000 sidor poesi sen igår och skrivit 5 men allt, precis allt, blev piss. Allt är bara så jävla november. Det börjar skymma vid 3 och tre timmar senare är allt svart. Snart ska jag äta soppa. Och efterrätt, våfflor med flädersorbet.

Saknar London så jävla mycket idag, det kom ikapp mig till slut. Fast kanske är det mest Agnes jag saknar. Vi ses om mindre än 3 veckor.

JENNY

Inga kommentarer: