Mitt gamla flickrum existerar inte längre. Inte med mina saker i sig åtminstone. Äntligen.
Världen och vädret är horor och idag snöade det. I år har jag gått omkring och trott, faktiskt med en ganska stor dos allvar, att jag skulle sluta andas när snön kom. Nu var detta bara den första lilla messnön som inte ens lägger sig, men jag genomgick ändå ett smärre raseriutbrott. Det kommer mer, säkert snart också. Jag fasar.
Innan ikväll ställde jag datorn på toalettstolen och tog ett bad samtidigt som jag kollade Ally. Är inte säker på om det är white trash eller lyx, men jag gillade det.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar