Göteborg var sinnessjukt på många sätt. Bakfyllan från Helvetet höll min hand hela lördagen och gav mig en släng av den gamla vanliga Göteborgsångesten. Fick nackspärr på tåget hem. Igår fick min telefon en lätt stroke efter oändliga timmars samtal från tusen pers, och idag när jag skulle tömma en maskin i tvättrummet öppnades dörren och in steg tio (10!) brandmän som alla hälsade glatt. Hade varit spännande att kunna berätta om någon sjuk orgie, men de stod mest där i rummet och pratade lite innan de gick igen.
Om 9 dagar kommer Agnes hit. Det känns nästan för bra för att vara sant.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar