gött, detta kan bli hur bra som helst. jenny har precis hämtat mig på jobbet. nu sitter vi båda kissnödiga och väntar på att toan ska bli ledig. livet är mer eller mindre underbart en dag som denhär... hmmm. spännande fortsättning följer väl, antar jag.
/agnes
2009-04-07
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar