2009-04-09

JÄVLA BILLY

Lyxfrukost på sängen imorse. Sen jobb..................................... Vidare till puben och sen hem till Ally. Billy var självisk och gav Ally en kärleksförklaring och förstörde allt, men tyckte inte att det var nog utan fortsatte med att hångla upp henne dagen efter. Män alltså. Fy fan.

Måste bestämma mig för hur jag ska göra till hösten. Vilket land ska jag bo i? Ska jag jobba eller plugga? Eller både och? Ska jag bara söka distanskurser? Eller ska jag söka till Båstad? Hinner jag det? OCH SÅ VIDARE OCH SÅ VIDARE. Egentligen vill jag ju bara gömma mig / åka hem till Sverige och vara moster på heltid / flytta med Amy till New York / gifta mig med en australiensare. Men jag har ingenstans att krypa undan, vet inte om jag är tillräckligt bra med barn, kan inte leva ett normalt och lagligt liv i USA och skulle inte tåla solen down under. Alltså måste jag göra det jag fasar mest; ta tag i mitt liv. Inte ikväll dock!

JENNY

Inga kommentarer: