skip to main | skip to sidebar

TELL HIM

Agnes och Jenny svamlar om livet i allmänhet

2009-04-07

PERHAPS PERHAPS PERHAPS

Hej Agnes, jag har startat en blogg till oss. Vet att jag mest sa det på skämt då häromdagen men vafan, lika bra att försöka? Vill du vara med?

JENNY
@ 2:40 fm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Mitt foto
Miss McBeal
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2010 (6)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (204)
    • ►  december (10)
    • ►  november (18)
    • ►  oktober (21)
    • ►  september (30)
    • ►  augusti (26)
    • ►  juli (29)
    • ►  juni (25)
    • ►  maj (26)
    • ▼  april (19)
      • ATTITUDE PROBLEMS
      • helg utan helg
      • goodmorning wine lovers
      • man of the day
      • LATELY
      • owjä
      • SÅATTEH
      • okej hej
      • NÄCKEN, DILEVA & KROPP
      • gone with the madness
      • påsk
      • CONCUSSION
      • THE LOVE GIGGLE
      • JÄVLA BILLY
      • tillägnat onsdag
      • hjälp tack
      • SALT OCH BLANDAT
      • bättre än så här blir det väl knappt
      • PERHAPS PERHAPS PERHAPS