Tre inlägg på rad av mig, lite pinsamt. Igår fick jag tydligen en lätt hjärnskakning, blev kallad "fantastisk person" av Arron (ja, han stavar tydligen det så) och blev helt out of the blue inbjuden på drinks och film hos Mark. Jag hade nog den konstigaste dagen sen jag kom hit och det kommer nog ta ett tag innan jag återhämtat mig. Jag var yr hela dagen och natten och Ally-avsnitten vi kollade på gjorde inte saken bättre utan var de mest händelserika i historien och jag var helt chockad efteråt. Slutkörd in every way possible. Idag är jag sjukskriven, yrseln borta, huvudvärken kvar, men jag har inte kräkts. Nu ska jag vila.
JENNY
2009-04-11
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar