wowow onsdag är jobbad. ska försöka mig på ett kort inlägg innan jag går och lägger mig.
precis kollat ally, ätit ost och blivit arg på fucking selfish billie som gång på gång erkänner att han är in love, but can't bla bla bla.... okej, detta för tankarna till Mr x, där situationen är i princip den samma, eller okej, överdriva är jag väl ganska bra. inte direkt gift och in love, men så mycket som "frånskild" och något intresserad. get over it och lev tills du dör.
innan jag avslutar vill jag be om ursäkt för de engelska inslagen i detta inlägg. något bland det töntigaste som finns. har ingen bra ursäkt så därför ber jag om det istället
AGNES säger godnatt och drar sig tillbaka
2009-04-09
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar