själv sitter jag i min trötthet och lyssnar på tystnad med inslag av japanskt skratt. dock i väntan på att någon ska bära mig till handfatet för att borsta mina tänder därefter klä av mig min NYA (wowwow) t-shirt, ställa min väckarklocka och stoppa mig i säng.kan man säga så? stoppa om mig kanske. meeeeen, det lär väl slutligen bli jag som får ta hand om hela baletten själv. aldrig får jag bestämma! men imorgon är det onsdag. då ska jag: 1, inte glömma maten, 2, bjuda spitafield shopen på kanelbullar, 3, gå till puben, eller? aja vi får väl se
AGNES
2009-04-08
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar