2009-04-12

gone with the madness

wowwow.
söndag och påskmiddag står för dörren. snart ska vi köpa potatisgratäng. därefter äggmålning, äta och påsklekar.

igår dansade jag till hiphopjazz och tappade min telefon. det första va kul, riktigt kul. det andra ännu ett bevis på min hopplöshet. avslutade med att somna på rafs golv.

jag har nu skrivit det sämsta inlägget någonsin

AGNES

Inga kommentarer: