2009-04-11

påsk

ja påsk i all ära i luften i morse (läs em) då jag var på väg till coastcutters för att köpa frukost. nybakat och gott till 2 allyavsnitt. ja så spenderas en ledig dag i bethnal green.
jag har troligtvis även drabbats av pollenallergi. så utöver min vanliga förvirring över livet så är mitt huvud ännu tyngre och snurrigare + att jag nyser lite äckligt.

mr x körde sin grej igen, fast denna gången hade ju inte jag med saken att göra övehuvudtagen. på senaste tiden har det varit obehagligt märklig stämning mellan oss. så jag tror vi behöver clear the air och sen stryka ett litet streck över honom.

i övrigt denna lördag blire handling på sainsburys inkl inhandling av nya blommor. nej jag är inte 50, vissa dagar känns det dock nästan så och jag gillar det faktiskt lite grann, om de kanske skulle vilja dyka upp lite mer sällan.
ikväll blir det catch för att möta upp salma, christina och james for some drinks för att sedan gå vidare till cargo där det blir jazz och hiphop kväll, ja hur nu de ska gå till...

AGNES

Inga kommentarer: