2009-04-15

okej hej

detta har varit en fin dag. först kom emilie på frukost därefter gick jobbet jättesnabbt och smidigt. nästan roligt.

MEN när jag kom hem var det släckt i jennys rum, istället överraskar hon mig i köket med inte mindre än ÄPPELPAJ. gud, jag tycker inte ens om äppelpaj, men detta var smulpaj och helt underbart, självklart med tillhörande vaniljsås. denna lilla paj satte vi i oss under ett allyavsnitt samtidigt som vi båda blev illamående av att prata om vaniljvisp. vem fan kom på vaniljvisp?! citat: "en blandning av grädde, vaniljsås och kräk". med smak av "må illa, typ".

ja så efter lite casual bitterhetsprat med inslag av illamående går vi nu lägger oss!

som sagt, toppendag :)

AGNES

Inga kommentarer: