jaae, idag fick en av mina kollegor gå hem från jobbet för att hon inte mådde så bra. det visade sig senare att hennes pojkvän gått och gift sig med en annan och med denna andra nu också väntade barn. alltså vad är det för fel på er??????!!!!!
AGNES
2009-04-20
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
men vadå? gjorde de inte slut först?
Skicka en kommentar