jaddååååååå. ännu en tisdag över. imorgon är jag ledig. då ska jag upp och baka scones som jag sedan ska kränga med salma som kommer över på frulle :)
i torsdags var jag på electrecity showrooms med nat och will där deras vän dj:ade, svängig 60s music och utspädd öl. därefter begav vi oss till catch för att möta upp lizie mfl. natten avlutades med rödvin hemma i cornwall house och nästa dag började med huvudvärk. efter lite återhämtande i form av lunch på queen mary college, emilie och öl träffade jag upp kusin malin med 2 vänner. tillsammans med lina å steph begav vi oss till myspuben vid brodway market och drack früli. på väg till catch tog jag ut 30 pund som jag lämnade kvar i automaten.
lördag innebar svinfolk och jobb. blev sedan bjuden på kött och lite annat hos emilie innan vi gick ut och jag föll ner för trappan på el paso. ett sådant dära fall där man drar till sig uppmärksamhet i form av folks blickar och applåder som betyder; "du är så jävla full och pinsam". men fallet var helt kontrollerat, dock inte planerat. he
söndag va fikadag med steph och måndag vinkväll med steph. jeeeeeeeeeee...
imorrn ska jag göra något vettigt.
fan va kallt här är, borde städa mitt rum men vill inte röra mig för då fryser jag.
har kommit till det stadiet då närhet av ett varmt datorbatteri i min säng gör mig lycklig. fett sorgligt!
i morgon kommer även milla. och på fredag blire leaving drinks för richard. älskade richard. saknar honom verkligen redan. men livet går vidare och snart är du bortglömd, haha. nä, men man vänjer sig så obehagligt fort, fan!
lördag blire ev en sista utgång med lina som sedan några dagar senare flyr landet. nemmen!!! det gör ju jag också, visserligen kommer jag tillbaka efter 5 dagar men woooopwoooop, jagg är pepp. fas där i mellan kommer emelie och micke :)
sen är det för i helvete december.
AGNES
2009-11-10
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
jaaa. UTGÅNG BABY.
Skicka en kommentar