2009-11-15

fuck you

fuck you fuck you fuck you. så jäääääääävla upptagen.
okej ikväll har jag ramlat x antal gånger. bekväma skor men alldeles för bråttom. je.
steph kom över för vin, vi åkte taxi(!!!!!) (till shoreditch) där ´vi utforskade ett nytt ställe.
najs, men jag jobbar 10 imorrn så begav mig hemåt i mina nya skor. köpte chips och föll i regnet= lost all of it. väntade på bussen som för en gångs skull ville komma.
någon hade värmt garlic bread som räddade min kväll. jag måste sova absolut nu, mrn framförallt dricka vatten.

igår var en bra dag. träffaade upp milla för frukostkaffe innan jobbet. därefter vare leaving drinks för richard som slutade med ett restaurangbesök i soho kl 3. där imellan "skällde" (not so very elliiiis) jag ut en man på lagom vis. och ytterligare en gång för alla fick jag bekräftat att män ät bastards. yepyepyep. inget nytt där inte.

men. MEN! jag har iaf fått bästa schemat för jul och nyår. julafton offf. men de vetti helvete om det är så bra. ser mig själv sitta och gråta i ensamhet och mat. not very nice. men new years and new years day off. well good, thanx!

sova sova nu nu!

AGNES

1 kommentar:

Erajka sa...

ÄRE SANT! åh, agnes fyfaan vad bra! Det ska bli den bästa födelsedagen i ditt liv (i london)! Våra biljetter är bokade nu by the way.