hajhaj
idag är en dag med ingenting att göra. en till alltså...
försöker sysselsätta mig med att planera mina närmaste veckor (men inser att de inte går), planera upp någon slags framtid (men inser att det inte heller går), göra spellista på spotify, göra låtlista till lördag, fundera på hur jag ska fixa logistiken på fredag och lördag, snurra på min snurrstol, fräta sönder mina fingrar i svavelsyra och läsa dåliga bloggar.
snart ska jag hem och tvinga med mor till wanås på lördag :)
AGNES
2009-07-15
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar