Woooooooooooord på förra inlägget! Svenska snyggeliten på Skansens scen. (Inte operatanten dock, hon ser ut som en man med fake tan. Och vafan är grejen med den lilla blonda skiten? Varför är han alla tjejers våta dröm? Hur länge har jag varit borta egentligen?) Gick självklart in och satte igång Allsång så fort jag läst Agnes inlägg. Såg första avsnittet förra veckan, ehe, och det var också jättebra. Måns, Ledin och Owe - så somrigt och svenskt. Saknar Sverige ganska mycket nu, men känner mig lugn. Om 9 dagar är jag hemma. Oooooj.
Idag slappade jag i sängen en timme efter Tony åkt till Essex, sen tog jag på mig shorts och tubtop, gick ut i den 32-gradiga värmen och mötte Gina i Victoria park. Under de 8 timmar vi stannade där hann jag dricka vin och Pimms, läsa 4 skvallertidningar, få dit Amy och Helen, grilla och självklart bränna hela kroppen till en vackert knallröd färg. Fantastisk dag.
I söndags fick jag med mig Fran till Marble Arch där vi mötte Emilie för att sitta utanför Hard Rock Calling-avspärrningen, dricka vin och lyssna på Bruce Springsteen & E Street Band som spelade i 3 timmar. Jag hade inte kunnat drömma om att höra så pass bra som vi gjorde, vi såg till och med toppen av scenen och skärmarna. Och Bruce spelade Born to run, såklart, och det var så jävla bra och fint. Det kan ha varit min bästa idé någonsin.
Har världens bästa liv, fortfarande. Hoppas det fortsätter i Sverige.
JENNY
2009-07-01
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar