2009-07-16

som ett litet mail till jenny

va!? det är ju ingenting. de är bara å köpa!

äre sant. kan man göra det? satt å kolla lite på bestival igår, men de vart tydligen också slutsålt. va är det med brittiska festivaler. folk får ju inte plats. expandera vettja. fast glastonbury skulle väl kanske inte kunna bli mycket större. inte bestival heller, för det är väl på en ö.

aja. jag tänkte iaf åka till malmö imorrn em för å försöka shoppa om du vill hänka å öla lite sen? du och du. det här kunde jag lika gärna mailat eller facebookat...

AGNES

Inga kommentarer: