Igår gick jag runt i Lund och svettades med Josef i nästan 2 timmar. Vi letade efter en cykelaffär och när vi till slut hittade den var det stängt. Och det fanns ingen skylt med öppetider eller någonting. På baksidan stod 100 cyklar och jag sa åt Josef att bara ta en. "Så gör man inte" sa han. "Äh här finns ju inga kameror" sa jag.
Har precis registrerat mig för Glastonbury-biljetter så man har en chans ifall man vill åka. Jag är hyfsat pepp redan.
Och Agnes! En t/r Malmö-Berlin med tåg kostar 952 kronor!
JENNY
2009-07-16
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
WTF!??! stjäla cyklar!? vad sysslar du med egentligen?
Skicka en kommentar