skip to main | skip to sidebar

TELL HIM

Agnes och Jenny svamlar om livet i allmänhet

2009-07-02

OJOJOJ

Leaving drinks imorgon, känns helt sjukt. Om en vecka är jag hemma. Sjuuuukt.

JENNY
@ 11:46 em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Mitt foto
Miss McBeal
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2010 (6)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (204)
    • ►  december (10)
    • ►  november (18)
    • ►  oktober (21)
    • ►  september (30)
    • ►  augusti (26)
    • ▼  juli (29)
      • BARCLAYS
      • HONNRA
      • nejnejnej
      • picture
      • öh
      • SÅDÄRJA
      • FRIDA
      • MOSTER JENNY
      • insikt
      • som ett litet mail till jenny
      • OCH TORSDAG
      • äntligen onsdag
      • REPETITION
      • NÄ
      • insikt
      • EHM
      • jävla jobbiga, underbara fredag
      • HÄR IGEN
      • torsdag
      • BYE BYE TOPMAN
      • WOOP WOOP
      • ok agnes redan dåligt
      • ojojoj oj oj oj oj. m´hemma, ja tack. cykel kavar,...
      • meeenneeh
      • OJOJOJ
      • WAAA
      • v 27, va fan
      • kaffekompis
      • $1000 PLAYBOY
    • ►  juni (25)
    • ►  maj (26)
    • ►  april (19)