okej, superångest. jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller bli av.
har alldeles för mycket valmöjligheter och vill allt och inget på samma gång.
imorgon har jag iaf en plan. den är tajt.
AGNES
2009-07-10
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar