skip to main | skip to sidebar

TELL HIM

Agnes och Jenny svamlar om livet i allmänhet

2009-07-10

jävla jobbiga, underbara fredag

okej, superångest. jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller bli av.
har alldeles för mycket valmöjligheter och vill allt och inget på samma gång.

imorgon har jag iaf en plan. den är tajt.

AGNES
@ 9:43 em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Mitt foto
Miss McBeal
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2010 (6)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (3)
  • ▼  2009 (204)
    • ►  december (10)
    • ►  november (18)
    • ►  oktober (21)
    • ►  september (30)
    • ►  augusti (26)
    • ▼  juli (29)
      • BARCLAYS
      • HONNRA
      • nejnejnej
      • picture
      • öh
      • SÅDÄRJA
      • FRIDA
      • MOSTER JENNY
      • insikt
      • som ett litet mail till jenny
      • OCH TORSDAG
      • äntligen onsdag
      • REPETITION
      • NÄ
      • insikt
      • EHM
      • jävla jobbiga, underbara fredag
      • HÄR IGEN
      • torsdag
      • BYE BYE TOPMAN
      • WOOP WOOP
      • ok agnes redan dåligt
      • ojojoj oj oj oj oj. m´hemma, ja tack. cykel kavar,...
      • meeenneeh
      • OJOJOJ
      • WAAA
      • v 27, va fan
      • kaffekompis
      • $1000 PLAYBOY
    • ►  juni (25)
    • ►  maj (26)
    • ►  april (19)