Det var nu jag skulle må som bäst, det var nu min sommar skulle börja. Men jag känner mig mest tom. Jag hoppas det mest beror på min enorma brist på sömn och att jag vaknar upp och strålar imorgon.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
<3
Skicka en kommentar