ojojoj oj oj oj oj. m´hemma, ja tack. cykel kavar, men ok.
glämde helt bot vad jag tänkte bidra med. hade en lite idé men den försvann på vägen.
de var något med andras pojkvänner som kommer och hämtar, JA TACK. mina pojkvänner exisrerar i min fantasi. andas
ja tack. dö lite ibland.
+pontus firas på måndag, be there or be bajs
eller jo
AGNES
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar