2009-07-31

BARCLAYS

Såatteh klockan är 01:07 här, 00:07 i London, och det har inte kommit in någon sista lön från Topman på mitt konto. Jag ska sova på saken och har det inte löst sig imorgon får jag ringa och skrika på tjockisarna...nästa vecka. Imorgon är det Hemmafesk.

Otippat: Efter att igår pratat om skoltiden och allt man skrev förr ser jag nu plötsligt Skrivande som metod och gestaltning 30hp som ett ganska lockande alternativ, så idag lagom till sista svarsdag skärpte jag till mig och tackade ja. Kommer antagligen ändå göra som förra året, köpa resten av kurslitteraturen och sen inte dyka upp på uppropet utan istället fly landet. Diciplin!

UPDATE: 10 min senare fick jag lönen. Dubbelt mot vad jag räknat med. Woop woop!

JENNY

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, är det inte lustigt. men fy fan va gött

//agnes

elinor sa...

WOOP WOOP WOOP!!!!! jenny, du gör mig alltid till en lycklig kvinna.