Jag hade tänkt ägna ett inlägg åt faktumet att jag återvände till Björket efter 3 år, men det är lika bra att låta bli. Antalet fd grundskolekamrater slutade hur som helst på 15.
Har tackat nej till serveringsjobb på Way Out West, kanske ett otroligt korkat beslut men jag är mer pepp inför Malmö med Elinor. Vill inte ge en vecka av min semester till Göteborg, staden som alltid får mig att må skit. Inte i sommar. Har såklart panik över att detta ska bli ännu ett dåligt beslut men försöker lugna mig med att Alex Turner fortfarande varken klippt sig eller dumpat Alexa.
Imorgon dricker vi öl.
JENNY
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar