2009-07-16

MOSTER JENNY

Cilia och Magnus har fått en flicka!!! Jag är moster! Cilia har en dotter! Och jag är moster!!! Det är helt underbart fantastiskt sjukt!! Nu börjar sommaren! Livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JENNY

Inga kommentarer: