Cilia och Magnus har fått en flicka!!! Jag är moster! Cilia har en dotter! Och jag är moster!!! Det är helt underbart fantastiskt sjukt!! Nu börjar sommaren! Livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JENNY
2009-07-16
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar