2009-07-02

WAAA

Jag VILL hem nu Agnes! Tony sitter i min säng och leker med Mark (kaninen), lite komiskt. Agnes fattar i alla fall. Saknar Sverige. Det var över 30 grader inne på jobbet idag igen, tjiho! Man dör ju.

JENNY

Inga kommentarer: