2009-07-15

REPETITION

Jag gör alltid såhär, tänker att det fan är dags för en riktig uppdatering från det att jag lämnade London och framåt, men sen får något mig på villovägar och när jag återvänder till blogger.com är jag alldeles för trött för att skriva något längre. Ikväll var det netonnet, pricerunner och webhallen som tröttade ut mig. Känns som om jag aldrig kommer köpa en laptop. Idag var det årets fika, imorgon ska jag träffa Josef och på lördag är det året fest. Men jag är ändå inte nöjd.

JENNY

Inga kommentarer: